بازدید رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز از مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حجت الاسلام برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز به همراه شهردار منطقه ۱ از مرکز شماره ۴ کانون بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز، از خدمات ارزشمند، مرکز شماره ۴ کانون در این منطقه محروم قدردانی کرد.
وی کتابخانه کانون در منطقه ملازینال تبریز را مامنی برای کودکان و نوجوانان در غنی سازی اوقات فراغت آنان عنوان کرد و در عین حال معرفی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی از بین کودکان و نوجوانان این منطقه محروم را در سطح ملی را نشانی از توانمندی کانون در کشف استعداد ها دانست.
حجت الاسلام برگی همچنین  در این دیدار  با جمعی از کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون  گفتگو و جوایزی به آنان اهدا کرد.
 مهندس پورخردمند شهردار منطقه 1 تبریز هم در این بازدید بر رفع نواقص و مشکلات عمرانی این مرکز فرهنگی هنری تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود در  کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت بهینه سازی آن اقدام شود. 
در این مراسم که پورکریمی مسئول دفتر تسهیلگری منطقه ملازینال نیز حضور داشت، علی بینش  گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات مرکز شماره ۴ کانون در رفع نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان منطقه ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =