دیدار سرپرست کانون گیلان با خانواده شهیدِ هشت سال دفاع‌مقدس

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در راستای اجرای «طرح‌سپاس»، از خانواده شهید «فرهاد اسدپور»، به‌پاس نقش‌آفرینی در صیانت از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل‌کرد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی‌اداره کل کانون استان گیلان، طرح سپاس که با هدف تجلیل و پاس‌داشت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی برنامه‌ریزی‌شده، با حضور در منازل این بزرگواران و هم‌چنین، دعوت از آنان برای شرکت در برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ادامه‌دارد.

درهمین‌راستا، سرپرست کانون استان گیلان با همراهی مسئول آموزش ضمن خدمت آموزش و پرورش گیلان و مسئول کانون بسیج فرهنگیان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی این اداره‌کل در منزل پاسدار شهید «فرهاد اسدپور» حضوریافت و از خانواده معظم این سرمایه معنوی ایران اسلامی تجلیل و قدردانی‌کرد.

سیدجلیل میرعظیمی طی دیدار با برادر شهید اسدپور، نقش ارزنده شهیدان  را در صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی، شایسته تقدیر عنوان‌کرد و این نقش‌آفرینی را ثمره تربیت والدین و حمایت‌های بی‌دریغ اعضای خانواده معظم شهدا خواند.

مهدی‌بابازاده، مسئول آموزش ضمن خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و هم‌رزم شهید فرهاد اسدپور نیز پاس‌داشت خون شهیدان را مهم برشمرد و هم‌نشینی با خانواده‌های این بزرگواران را زمینه‌ساز افزایش انگیزه‌های معنوی توصیف‌کرد.

ایرج غلامی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان هم بر اهمیت تجلیل از شهدا تاکیدداشت و حرکت‌های آنان را در مسیر ماندگاری و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی اثربخش دانست.

برادر شهید اسدپور نیز از ویژگی‌های این شهید سخن‌گفت و اخلاق‌مداری، نوع‌دوستی و دگرخواهی، حمایت از افراد آسیب‌پذیر و لایت‌پذیری را از شاخصه‌های شخصیتی وی عنوان‌کرد.

علیرضا اسدپور درهمین‌حال، نیازهای امروز ایران اسلامی را مورد توجه قرارداد و بر ضرورت حرکت در جهت تحقق منویات مقام‌معظم رهبری(مدظله‌العالی) و جامعه‌عمل‌پوشاندن به خواسته‌های شهیدان تاکیدکرد.

اهدای لوح‌سپاس و قدردانی از خانواده شهید فرهاد اسدپور، پایان‌بخش این آیین بود که صبح امروز در روستای فلکده شهرستان رشت صورت‌گرفت.

یادآورمی‌شود، شهید فرهاداسدپور، سال ۱۳۴۵ در روستای فلکده شهرستان رشت چشم‌به جهان‌گشود و پس از سال‌ها جان‌فشانی در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی، سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش دست‌یافت و در ۲۳ فروردین ۱۳۶۵ و حین عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به خیل عظیم شهدا پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =