کد خبر: 309125
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
بازدید 405
قصه گویان یزدی به روی صحنه رفتند

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی ،مرحله منطقه ای " بخش ملی " در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این مرحله از جشنواره قصه گویی با حضور قصه گویان و قصه دوستان یزدی برگزار گردید.

اجرای قصه گویان مرحله منطقه ای در بخش ملی به صورت مجازی ،پخش و داوری شد. شایان ذکر است؛ داوران جشنواره قصه ها را به صورت مجازی و در قاب مانیتور در دبیرخانه ستاد مرکزی جشنواره قصه گویی در تهران مشاهده و داوری کردند.

 در بخش زنان و مردان، زهرا دهستانی با قصه «خان ومرد حصیرباف» از مرکز فرهنگی هنری بافق، محبوبه بنازاده با قصه « شتر رقاص»از مرکز فرهنگی ، هنری مجتمع و مریم زارع با قصه «خجه کرکرو» از بخش آزاد در بخش زنان و مردان و ضحا مختارپور با قصه«گمشده ی گم نشده» عضومرکزفرهنگی هنری شماره سه وانجمن سروش، فاطمه شاطرحسینی بافقی با قصه « باغبانی که میخواست پهلوان شود»عضو مرکز بافق و فاطمه السادات میرجلیلی با قصه «شنزنبه و نندنبه »عضو مرکز فرهنگی ، هنری شماره سه وانجمن سروش درمرحله منطقه‌ای حضور داشتند.

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در پایان از داوران و همکاران ستاد قدردانی نمود؛و اعلام داشت استان یزد در تاریخ 19آبان ماه 1400میزبان اختتامیه منطقه ای کشور خواهد بود

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» ،«بخش90ثانیه ایی»و«پادکست» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌گردد.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =