کد خبر: 309132
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
بازدید 126
دیدار و گفتگوی مدیرکل کانون استان اردبیل با مدیرعامل

مدیرکل کانون استان اردبیل طی دیدار با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص موفقیت‌های درخشان اعضا و ظرفیت‌های بالای استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، صبح روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در دفتر مهدی‌علی‌اکبرزاده حضور یافته و با وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این دیدار گفت: گسترش فعالیت‌های کانون به ویژه در مناطق محروم از طریق کتابخانه‌های سیار روستایی اقدام فاخر و ارزشمندی است که در اردبیل امکان این توسعه فراهم‌شده و زمینه‌های بهره‌برداری و آغاز فعالیت‌های آنان تسهیل خواهد شد.

وی از تلاش‌های مؤثر انجام‌شده در استان اردبیل ابراز خرسندی کرده و مراتب قدردانی خود را به خاطر تلاش‌های ارزنده کارکنان کانون استان اعلام نمود.

علی‌اکبرزاده ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک طی بازدیدهای استانی خود، استان اردبیل را در اولویت قرار خواهد داد و از نزدیک فعالیت‌ها، اقدامات، امکانات ایجادشده و خودروهای آماده‌شده برای ارائه خدمات فرهنگی را مشاهده خواهد نمود.

زعفر احدزاده هم ضمن تشریح وضعیت کانون استان گفت: استان اردبیل در زمینه‌های فرهنگی جزو استان‌های سرآمد کشور بوده و نتایج حاصله از فستیوال‌ها، جشنواره‌ها و مهرواره‌های ملی و بین‌المللی گویای این موضوع می‌باشد؛ چنانچه در ارزیابی عملکرد هم جزو دستگاه‌های برتر کشور بوده و کسب رتبه اول و سوم در دو سال گذشته در بین استان‌های کشور گواه این موفقیت‌ها است.

احدزاده تصریح کرد: در زمینه توجه به تجهیز مراکز هم اقدامات قابل‌توجه صورت گرفته که از تعمیر و بازسازی قدیمی‌ترین مرکز استان(مرکز شماره یک اردبیل) گرفته تا جنوبی‌ترین و شمالی‌ترین مراکز و هم‌چنین آغاز عملیات ساختمانی سالن نمایش کانون پارس‌آباد، گویای واقعیتی است که در تمامی نقاط استان به این مهم پرداخته‌شده و در بروز رسانی تجهیزات هم گام‌های اساسی برداشته‌شده است.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: در راستای توسعه کتابخانه‌های سیار روستایی نیز، در شرایط فعلی شش خودرو جدید برای اضافه کردن به ناوگان کتابخانه‌های سیار روستایی استان و کشور، برای شهرستان‌های گرمی، جعفرآباد، خلخال، کوثر و شهر هیر آماده کرده که تسریع در صدور مجوزهای لازم برای آغاز فعالیت‌های این کتابخانه‌ها می‌تواند تحول مهمی در کانون استان پدید آورد که در ساخت اتاق‌های استاندارد این خودروها از ظرفیت خیرین (خودروسازی مایوان) استفاده‌شده و دو دستگاه خودروی سواری نیز به مجموعه خودروهای این اداره کل در این مدت افزوده شد.

احدزاده هم‌چنین به توسعه و افزایش فضای اداری نیز اشاره‌کرده و افزود: پس از سال‌ها با توجه به محدودیت فضای اداری و علیرغم محدودیت منابع، بیش از یک‌صد متر فضای مفید اداری اخیراً احداث و هم‌زمان با مهرماه ۱۴۰۰ مورداستفاده و بهره‌برداری قرار گرفت.

او یادآور شد: پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری در شهر توریستی سرعین در حال انجام است و بحث حصارکشی مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر نیز با جلب حمایت شهرداری این شهرستان به نتیجه رسیده و برای احداث مرکز شماره سه در این شهر اقدامات لازم برای اخذ زمین در مرحله‌ی پایانی قرار دارد.

مدیرکل کانون استان اردبیل در حوزه مستندسازی املاک نیز گزارش داد: تعداد ساختمان‌های دارای سند در حال رسیدن به ۹ مورد است که در زمان آغاز فعالیت، کمتر از نصف این تعداد بود و بدیهی است که حجم کارهای انجام‌شده در تمامی زمینه‌ها، در سایه کار تیمی و تلاش کادر اداری و مربیان اتفاق افتاده که درنهایت صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها بوده است.

شایان‌ذکر است، زعفر احدزاده طی سفر یک روزه به تهران با مدیران کل و مسوولان مختلف ستادی کانون کشور دیدار و در خصوص مسایل و مشکلات استان با آن‌ها گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =