تجهیز یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه کودک در شهر زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: احساس مسئولیت سازمان‌ها و فعالیت‌شان در حوزه‌ی کودک دغدغه‌ی ارزشمندی است که نتیجه‌ی آن توانمندی نسل آینده‌ساز است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با حضور تعدادی از مسئولان استان، یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه کودک در شهر زاهدان تجهیز شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این برنامه، که در محل فعالیت انجمن مردم‌نهاد سرای امید و همدلی برگزار شد، گفت: افزایش فرهنگ عمومی وظیفه‌ای است که برعهده‌ی همه‌ی کسانی است که در حوزه‌های گوناگون مشغول خدمت‌رسانی هستند.

معصومه هادی در ادامه افزود: احساس مسئولیت سازمان‌ها و فعالیت‌شان در حوزه‌ی کودک، دغدغه‌ی ارزشمندی است که نتیجه‌ی آن توانمندی نسل آینده‌ساز است.

وی سپس با اشاره‌ای به حمایت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم‌چون تجهیز کتابخانه و اهدای اسباب‌بازی به این موسسه، از تداوم این جریان خبرداد و از مسئولان حاضر در برنامه خواست در این مسیر با همراهی، همکاری و همدلی بتوانند زمینه‌ساز ایجاد جامعه‌ای سالم و شهروندانی پویا در آینده شوند.

در این برنامه مسئولان اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری، راه و شهرسازی و مسکن استان بخشی از تجهیزات رایانه‌ای مورد نیاز انجمن را به بچه‌ها اهدا کردند.

گفتنی است موسسان انجمن سرای امید و همدلی، که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است، در بیان هدف از تشکیل این انجمن آورده‌اند: حمایت از کودکان آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب؛ آموزش و پشتیبانی جهت بالابردن سطح آموزشی و فرهنگی و تعلیم و تربیت حقوق کودک به والدین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =