مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد

قصه گویان منتخب استان آذربایجان شرقی در مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز و روی صحنه رفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ۶ قصه‌گویی منتخب و برگزیده استان در این مرحله با قصه گویان منتخب دیگر استان‌ها گروه دوم رقابت کردند تا پس از داوری نفرات برگزیده در مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد معرفی شوند.

به جهت رعایت شرایط کرونایی مرحله منطقه‌ای این جشنواره دوشنبه سوم آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز به صورت آنلاین اجرا و از شبکه‌های اجتماعی نیز به شکل زنده پخش شد.

لیلا شعبانی از هشترود با قصه‌ بنگ بنگ بنگ در بخش ملی زنان و مردان، سیمین محمدعلی پور از تبریز با قصه‌ پرواز تا دوست در بخش ملی زنان و مردان، مهدیه اسماعیل نژاد از تبریز با قصه‌ این سیب چندسال دارد؟ در بخش ملی زنان و مردان، محدثه پاکرو از تبریز با قصه‌ تولدی دوباره در بخش ملی دختران و پسران، ریحانه آدینه از تبریز با قصه‌ مثل همه اما مثل هیچ کس در بخش ملی دختران و پسران و نیما کامرانی از آذرشهر با قصه‌ مرغ طوفان در بخش ملی دختران و پسران به عنوان قصه‌گویان برگزیده استان در این مرحله قصه‌های خود را اجرا کردند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که از اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای مراحل استانی آغاز به کار کرده بود، ۳۰ آذر ماه همزمان با شب یلدا به کار خود پایان خواهد داد.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =