مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد پاسخگوی مردم استان خواهد بود

معصومه هادی: آگاهی از شرایط جامعه و دغدغه‌های حوزه‌ی تربیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نیازمند ارتباط با خانواده‌ها و دریافت نظرات آن‌هاست تا برنامه‌هایی متناسب با ذائقه و ویژگی‌های کودک و نوجوان طراحی شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با توجه به درخواست‌های مردمی برای ارتباط با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معصومه هادی پنجشنبه، هشتم آبان ۱۴۰۰ در مرکز سامد میزبان مردم استان خواهد بود.
مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: شرایط امروز جامعه و دغدغه‌هایی که برای تربیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان مطرح است، رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند و با پاسخگویی به سوالات خانواده‌ها و دریافت نظرات و پیشنهادهای آنها می‌توانیم برنامه‌های  متناسب با ذائقه، ویژگی‌ها و شرایط کودکان و نوجوانان در هر منطقه طراحی کنیم.
معصومه هادی ادامه داد: برای ما که در حوزه کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنیم، مهم است بدانیم که خانواده‌ها برای توسعه‌ی کودکان و نوجوانان، چه نظرات و پیشنهاداتی دارند و چه سوالات مهمی برای آنان مطرح است.
در پایان افزود: ذهن فعال و جستجوگر کودکان به دنبال یافتن پاسخ‌های منطقی و خردمندانه است و برنامه‌ریزی برای کاوشگری و فهم درست آنان از مسائل فکری، فرهنگی، اجتماعی و علمی، هم در یافتن پاسخ‌های درست به آنان کمک می‌کند و هم شکوفایی استعدادهایشان را در پی خواهد داشت.
گفتنی است این چهارمین حضور مدیرکل کانون استان در مرکز سامد است.
سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.
سامانه ۱۱۱ و شماره تلفن ۳۱۱۲۷۷۵۳ برای ارتباط مردم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =