۲۸ کارگاه تخصصی فصل پاییز در کانون ایلام امکان حضوری شدن پیدا کردند

۲۸ کارگاه تخصصی از بین ۳۶ کارگاه پیشنهادی کانون ایلام امکان برگزاری حضوری یافتند و مربیان می توانند با توجه به شرایط مرکز و محل فعالیتشان به صورت مجازی یا حضوری برگزارشان کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،پس از این که از مهرماه سال جاری مراکر کانون ایلام هم زمان با کشور فعالیت های حضوری خود را ازسر گرفتند،۲۸ کارگاه تخصصی و شهریه‌ای نیز در آبان ماه جاری امکان حضوری شدن یافتتد.بر اساس این گزارش با وجود این که فعالیت های مجازی و کارگاههای مجازی برای آن دسته از کودکانی که امکان حضور در مراکز را ندارند همچنان برقرار هستند،کارگاههای تخصصی و عمومی برای علاقه مندان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار می شوند.این در حالی است که هم زمان به صورت حضوری برای کودکان ونوجوانان حضور یافته برگزار خواهند شد و به صورت برخط (آنلاین) نیز برای کسانی که در خانه حضور دارند به اجرا در می آیند.
در فصل جاری پاییز کانون ایلام تعداد ۳۶ کارگاه تخصصی را فراخوان داد که ۲۸ کارگاه آن امکان برگزاری پیدا کرده اند و از ۷ آبان فعالیت خود را آغاز کرده اند.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
علاوه براین ها  بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.
 درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.
در کارگاههای تخصصی یک رشته از فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری مانند شعر،داستان،قصه گویی،کاردستی،نقاشی،عکاسی، نمایش  و..‌.به صورت تخصصی و دوره ای در هشت جلسه دنبال می شود و در پایان نیز کودکان و نوجوانان شرکت کننده گواهی نامه دریافت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =