کانون زبان ایران و دانشگاه  فنی‌وحرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دکتر غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران در سفری به کرمان با دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای استان تفاهم‌نامه همکاری امضا و با دکترحمیده واعظی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و دکتر حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان، دکتر غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران ۸ آبان ۱۴۰۰ با دکتر جعفری پور کرمانی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این درحالی است که، به موجب این تفاهم نامه کانون زبان و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینارهای مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی به توافق رسیدند.

همچنین، بنا به این  قرارداد که به مدت یک سال ما بین دو دستگاه امضا شد، کانون زبان ایران ساز و کارهای لازم برای ارائه خدمات آموزشی کانون زبان ایران در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، نظارت و کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی، صدور گواهینامه‌های آموزشی منطبق با قوانین صدور مدارک و اعمال تخفیف برای زبان‌آموزان معرفی شده از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای را متقبل شد.

همچنین، دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای هم با امضای این تفاهم‌نامه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی کانون زبان به کارکنان و دانشجویان دانشگاه، ایجاد فضای مناسب آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را قبول کرد.

همچنین، دکتر کیانی در این سفر دو روزه که برای معرفی سرپرست جدید کانون زبان ایران شعبه کرمان انجام شده بود در جلسات جداگانه با دکترحمیده واعظی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و دکتر حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان دیدار کرد و به تشریح فعالیت‌ها و حوزه کاری کانون زبان ایران پرداخت.

کیانی در این نشست‌ها ضمن معرفی دکتر محمدحسن رزمی سرپرست جدید کانون زبان ایران در کرمان عنوان کرد: برای افزایش اقبال استان به آموزش زبان‌های خارجی و از آنجا که استان کرمان استان کم‌برخورداری نیست، کانون زبان ایران در پی افزایش تعاملات خود با همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزایش حضور در فضاهای آموزشی شوراهای اداری، استفاده از مسیر کلان استان و دریچه صنعت و معدن، ارتباطات تعریف شده و تنگاتنگ، حضور در فضاهای عمومی چون شوراها، نمازجمعه، مدارس و ... و همچنین جایگزینی ساختمان‌های نامناسب و دور از شان بچه‌های این سرزمین با بخشی از منابع بلااستفاده دولتی را اولین قدم‌های تعامل با سطح جامعه برای کانون زبان ایران مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =