کد خبر: 309462
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
بازدید 298
دیدار مدیرکل کانون زنجان با فرماندار ابهر

مدیر کل کانون استان در دیدار و بازدید یک روزه از مراکز شهر ابهر به همراه مهدی حاجی‌خانی مدیر کانون زبان استان با وجیه‌اله نوروزی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، علیرضا نوری مدیر کل کانون استان در دیدار و بازدید یک روزه از مراکز شهر ابهر به همراه مهدی حاجی‌خانی مدیر کانون زبان استان با وجیه‌اله نوروزی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری ابتدا با حضور در دفتر فرماندار شهرستان ابهر و تقدیر از همراهی و حمایت‌های وی، گزارشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در سطح استان ارائه نمود.

مدیر کل کانون به فعالیت‌های مرکز کانون در ابهر و شعبه کانون زبان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کانون با خدمات موثری که ارائه می‌کند می‌تواند خلأهای بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر کند که در این راه می توان با همکاری هر دو ارگان از پس مشکلاتی موجود به راحتی عبور کرد.

وی همچنین در ادامه دیدار، از کانون زبان شعبه ابهر نیز بازدید به عمل آورد و  با اشاره به رویکرد خدمت‌رسانی کانون به همه کودکان گفت: کودکان مناطق این شهرستان‌ها می‌توانند از  خدمات فرهنگی و آموزشی مراکز کانون بهره‌مند شوند و همچنین کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز با عضویت و ثبت نام در مرکز و کانون زبان ابهر می‌توانند از خدمات فرهنگی و آموزشی آن برخوردار شوند.

در پایان این دیدار و بازدید وجیه‌اله نوروزی فرماندار ابهر در راستای حل مشکلات و مسائل پیش روی شعبات کانون در ابهر قول همکاری و پشتیبانی داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =