برگزاری کارگاه تغذیه‌ی سالم در مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه(سیستان و بلوچستان)

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه در کارگاهی با اهمیت تغذیه‌ی سالم در بهبود کیفیت زندگی آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه آشنایی با تغذیه‌ی سالم در مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه برگزار شد.

با توجه به فراوانی غذاهای ناسالم و میل کودکان و نوجوانان به این‌گونه از خوراکی‌ها، آگاهی بخشیدن به آنان می‌تواند یک روش پیشگیری مناسب برای مقابله با بسیاری از بیماری‌ها در آینده باشد، بر همین اساس مربیان با دعوت از کارشناسان و با برگزاری کارگاه‌های گوناگون سعی در آشناکردن اعضا با این بخش مهم در زندگی هر فرد دارند.

کارشناسان تغذیه در این مرکز ابتدا در خصوص اهمیت خوراکی‌های مناسب و وعده‌ی صبحانه در تامین سلامت بدن سخن گفتند و پس از آن در مورد زیان‌های خوراکی‌های ناسالم برای اعضا سخن گفتند و مخاطبان در ادامه با موضوع مورد بحث در کارگاه نقاشی کشیدند.

ورزش و تاثیر آن بر سلامتی و راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بخش دیگری از این کارگاه بود که برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان شد.

گفتنی است در پایان، اعضای حاضر با موضوع کارگاه نقاشی کشیدند که با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت میرجاوه به آنان کتاب، بسته‌های بهداشتی و کمک‌های اولیه اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =