کد خبر: 309704
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
بازدید 207
کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر جمع‌آوری می‌شوند

فراخوان دریافت کتاب‌های ناشران استانی و پدیدآورندگان و مترجمان حوزه کودک و نوجوان از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به نقل از سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کتاب های حوزهء کودک و نوجوان که توسط ناشرین و نویسندگان استان تهیه، تدوین و چاپ شده اند جمع آوری و ثبت می گردند.

کتابخانه‌ی  مرجع کانون پرورش فکری، یکی از مهم‌ترین کتابخانه های تخصصی و تنها کتابخانه‌ی تخصصی مرجع کتاب‌های کودکان و نوجوانان کشور است. که تجمیع کلیه کتاب های کودک و نوجوان از آغاز تا کنون و انجام ده ها پروژه‌ی تحقیقاتی، از جمله دستاوردهای سالیان این کتابخانه است. براین اساس، برای حفاظت از این دستاوردها و ادامه‌ی بهره مندی جامعه و مخاطبان از آثار گردآوری شده و به روزرسانی آن‌ها، نیاز است از ناشران استانی و پدیذآورندگان و مترجمان دعوت شود تا دو نسخه از آثار خود را در اختیار کتابخانه‌ی مرجع قرار دهند.

به همین جهت دعوت می شود از نویسندگان و ناشران حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان که دو نسخه از آثار خود را به اداره‌کل کانون پرورش فکری تحویل و یا به نشانی این اداره کل ارسال نمایند.

لازم به توضیح است شرایط کتاب ها باید به این صورت باشد که :

.  کتاب در دسته کتاب های کمک آموزشی نباشد

· کتاب های چاپ اول در حوزه کودک و نوجوان باشد

· کتاب ها از وزارت ارشاد مجوز داشته باشد.

و موضوعات کتاب نیز:

· ادبیات، شعرمعاصر، نقد ادبی، متون قدیمی

· کودک و نوجوان( شعر کودک و نوجوان-داستان تالیفی کودک و نوجوان- داستان ترجمه کودک و نوجوان- دین کودک و نوجوان- علوم و فنون کودک و نوجوان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =