نشست صمیمی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در جمع اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع نشستی صمیمی برگزار کرد.

در این نشست صمیمی، که با توجه به مجوز ورود اعضا به مراکز فرهنگی‌هنری برگزار شد، ابتدا اعضای کودک حاضر در مرکز خود را معرفی کردند و پس از آن مدیرکل کانون استان با اشاره به قدرت بیان اعضا در معرفی خودشان و ابراز خوشحالی از حضور در جمع آنان گفت: حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث می‌شود شما استعدادها و علاقه‌مندی‌های خود را بیشتر بشناسید و برای توانمندتر شدن بیشتر تلاش کنید.

معصومه هادی افزود: وجود مربیان توانمند کانون و توانایی آنان در انجام فعالیت‌های گوناگون، می‌تواند برای رسیدن به هدف‌تان به شما کمک کند.

وی در ادامه با معرفی برخی از فعالیت‌های کانون از اعضا خواست در مورد کتاب‌هایی که در طول هفته جاری خوانده‌اند، صحبت کنند که در این بخش تعدادی از اعضا خلاصه‌ای از کتاب‌های مطالعه شده‌ی خود را برای دوستان‌شان معرفی کردند.

در پایان این نشست صمیمی هدایایی به همه‌ی اعضای حاضر اهدا شد، همچنین از اعضایی که تعداد بیشتری کتاب خوانده بودند و در مورد محتوای کتاب‌ها صحبت کردند جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =