کد خبر: 309871
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
بازدید 112
اعلام ویژه برنامه‌های هفته‌ی کتاب در  کانون البرز

فعالیت‌های مختلفی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به مناسبت بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز ، برنامه‌های هفته کتاب امسال هم زمان با سراسر کشور  از ۲۴ آبان  تا ۱ آذر ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»  در کانون استان نیز با هدف  ترویج فرهنگ کتاب

بر همین اساس مراکز کانون در سراسر استان  در تمام ایام این هفته فعالیت‌های مختلف را به  دو شکل حضوری با تعداد کم اعضا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مجازی در فضای کانون مجازی و فضاهای مجازی مدارس در قالب‌هایی مانند  معرفی و روخوانی کتاب،کتاب ‌سازی، ساخت عروسک‌های کاغذی و ... اجرا می‌کنند .

حضور کتابخانه سیار کانون البرز در روستاها و مناطق حاشیه‌ نشین شهر کرج در قالب طرح«پیک یارمهربان، دوستدار کتاب» و اجرای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی دیگر ویژه برنامه ای است که در روزهای مختلف این هفته اجرا می‌شود .

تقدیر از اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی، برگزاری آیین آغاز به کار انجمن «محیط زیست و منابع طبیعی»، اجرای طرح«گلدان کتاب» و برگزاری کارگاه ویژه اعضای فعال انجمن‌های تخصصی از برنامه‌هایی است که در روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد .

در این هفته اسامی برگزیدگان مسابقه شعرخوانی روز دانش آموز اعلام شده و شورای اقامه نماز کانون البرز نیز مسابقه‌ی کتابخوانی ویژه‌ای را با این موضوع در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال ویژه کودکان و نوجوانان استان و مربیان و همکاران کانون البرز، برگزار خواهد کرد.

«فرزانه رحمانی» از نویسندگان کودک و نوجوان نیز روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده میهمان صفحه رسمی انجمن ادبی کانون البرز خواهد بود .

جدول کامل فعالیت‌های هفته کتاب در  کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =