کارناوال «کتاب و شادی» درشهر خرم‌آباد به راه افتاد

همزمان با آغاز هفته کتاب، با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» برنامه های متنوعی از سوی اداره کل و مراکز ثابت و سیار کانون درسراسر استان لرستان شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز 24 آبان ماه 1400 همزمان با آغاز هفته کتاب، با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» برنامه های متنوعی از سوی اداره کل و مراکز ثابت و سیار کانون درسراسر استان شروع شد.
دراولین روز هفته کتاب و کتاب خوانی قبل از حرکت کتابخانه های سیار، محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان ضمن حضور در کنار مربیان سیار هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت و به هرکدام از مربیان کتابی هدیه داد.
براین اساس هشت کتابخانه های سیاربه صورت کارناوال «کتاب و شادی» در سطح شهر خرم آباد به صورت گروهی به راه افتادند.
این کارناوال درادامه در پارک جنب مرکز شماره پنج خرم آباد توقف کرده و با حضور کودکان و نوجوانان برنامه هایی مانند: اجرای نمایش موزیکال با موضوع کتاب خوانی، اجرای بازی و سرگرمی و اجرای نمایش پُوپِله(خروس کاکُل زری) و... را اجرا کردند.
براساس این گزارش: نمایش موزیکال «کتاب خوب دوست بچه ها» توسط گروه آفتابگردان با بازی جمشید و نیلوفر نادعلی با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی کانون و عرسک نمایشی پُوپِله(خروس کاکُل زری) با اجرای مسلم صالحی فضای شادی را برای کودکان ونوجوانان حاضر در برنامه به اجرا درآمد.
دربخش بعدی برنامه برنامه های متنوعی از سوی مربیان کتابخانه های سیار اجراشد و مربی مسئول مرکز شماره پنج کانون در خرم آباد نیز نحوه عضو گیری و شرکت در کارگاه های مجازی و حضوری را توضیح داد.
این برنامه ی شاد با گرفتن عکس یادگاری بچه ها با شخصیت های نمایش و مربیان کانون به پایان رسید.
گفتنی است: همزمان با اولین روز از هفته کتاب، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی در مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان لرستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =