راه یابی۶ اثر پادکست از استان همدان به مرحله نهایی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

درپی اعلام هیئت داوران بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، تعداد ۶ اثر از استان همدان به مرحله‌ی نهایی این بخش از جشنواره راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، تعداد ۶ اثر پادکست از این استان به مرحله نهایی بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه پیدا کرد، که به این شرح  است:


۳ پادکست در بخش پژوهشی شامل:
•  پنجاه و ششمین برنامه‌ی هزار و یک شب با موضوع «کاربرد زبان، لهجه‌ها و گویش‌ها در قصه گویی» اثر مریم نوشادقباد از مرکز فرهنگی‌هنری قروه درگزین 
• معرفی کتاب «چهل قصه» اثر الهام خانجانی از کتابخانه پستی ملایر.
•  زندگینامه‌ی «علی‌اکبر محمودی‌وثاق» قصه‌گو و پژوهشگر ادبیات عامیانه‌ی همدانی، اثر علی بغدادی عضو نوجوان کارگاه پادکست همدان.


  بخش پادکست قصه گویی:
•  «کوه اسرار آمیز» اثر سیما نوروزی‌سپیده از مرکز فرهنگی‌هنری قروه درگزین‌
• «یخی که عاشق خورشید شد» اثر فروزنده طاووسی از مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار.
• «رویایی در سر، چاقویی در دست» از مهسا افشار عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ همدان.


 گفتنی است داوری این بخش را محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو به عهده داشتند و در مجموع، ۶۸ اثر که شامل ۴۷ اثر در بخش «پادکست قصه‌گویی» و ۲۱ اثر در بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» را در مرحله نهایی انتخاب کردند.
گفتنی است هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن هم‌زمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =