کد خبر: 310066
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازدید 273
برگزاری ورکشاپ «کتاب، تصویر، سفال» در مرکز فرهنگی‌هنری قهاوند

مرکز فرهنگی‌هنری شهر قهاوند در سومین روز از هفته کتاب و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان ورکشاپ «کتاب، تصویر، سفال» را برگزار کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با سومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، برنامه‌ی ورکشاپ «کتاب، تصویر، سفال» با حضور اعضا نوجوان در مرکز قهاوند برگزار شد.
این ورکشاپ با هدف آموزش مهارت‌های هنری و با رویکرد معرفی کتاب و نقاشی از تصاویر روی جلد کتاب های انتخابی بر روی بشقاب‌های سفالی انجام شد.
گفتنی‌است اعضا در گروه‌های دونفره، کتاب‌های «یخی که عاشق خورشید شد»، «آدم کوچولوی گرسنه»، «قیافه‌های بامزه» و «کلاغه به خونه‌اش نرسید» را به صورت نقاشی رو سفال انجام دادند.
شایان ذکر است معرفی شخصیت علامه طباطبایی و روخوانی کتاب «یخی که عاشق خورشید شد» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.  
لازم به ذکر است مرکز فرهنگی‌هنری قهاوند در دهه‌ی فجر سال گذشته افتتاح شد اما به علت همه‌گیری ویروس کرونا از پذیرش اعضا به صورت حضوری خودداری و از طریق فضاهای مجازی به کودکان و نوجوانان این شهر خدمات‌رسانی می‌کرد. از آغاز مهر ماه با بهترشدن شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، درهای این کتابخانه به روی کودکان و نوجوانان قهاوندی گشوده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =