برگزیدگان مسابقه «معرفی کتاب خوب» در کانون فارس معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه «معرفی کتاب خوب» در کانون فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  فارس، پس از انتشار فراخوان مسابقه «معرفی کتاب خوب» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با برگزاری مسابقه در فضای مجازی و در قالب برنامه ساعتی با کتاب، مراکز فرهنگی هنری کانون فارس با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان این رقابت معرفی شدند.

براساس این گزارش، «معرفی کتاب خوب» به منظور ترویج فعالیت کتاب‌خوانی با محوریت آشنایی اعضا و مربیان با کتاب‌های مناسب و برگزیده و توجه ویژه به شیوه‌ی معرفی کتاب برای ترغیب به مطالعه ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری فارس برگزار شد تا مربیان بتوانند در یک کار گروهی به اجرای برنامه خلاق خود در زمان مشخص و در فضای مجازی بپردازند.

 هدف کلی فراخوان، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان مربیان، کودکان و نوجوانان عنوان شده و ارتقای سطح کیفی و کمی در فعالیت کتاب‌محور معرفی کتاب، جذب و پایدارسازی اعضا، تقویت و بالا بردن خلاقیت، آشنایی و ایده گرفتن مربیان در شیوه‌های اجرایی معرفی کتاب، تمرین زندگی و ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه انتخاب مناسب و ترغیب به مطالعه، اهداف جزیی فراخوان «معرفی کتاب خوب» بود.

در این ویژه برنامه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون فارس برای کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، کتاب خوب را انتخاب ومعرفی کردند. 

فلورا افشارزاده، کارشناس‌مسوول فرهنگی از استان اصفهان، لیلا قنواتی‌فرد، کارشناس فرهنگی استان خوزستان و زهره معماری‌نسب، کارشناس‌مسوول فرهنگی استان خراسان رضوی، این رقابت را داوری کردند.

بر اساس رأی داوران، مرکز فرهنگی هنری صدرا با معرفی کتاب «متل‌واره‌ها»، مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ جهرم با معرفی کتاب «یک راه بهتر»، مرکز فرهنگی هنری کازرون با معرفی کتاب «ماه من،ماه ما»، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز با معرفی کتاب «بازی با آوا، بازی با الفبا» و مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت با معرفی کتاب «گوسفندی که خیلی کوچک بود» به ترتیب رتبه اول تا پنجم را به در مسابقه «معرفی کتاب خوب» به خود اختصاص دادند.

داوران همچنین ۴ مرکز را به عنوان تقدیری معرفی کردند و بر این اساس مرکز فرهنگی هنری آباده با معرفی کتاب «تک خال»، مرکز فرهنگی هنری لارستان با معرفی کتاب «ماه من، ماه ما»، مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز با معرفی کتاب «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» و مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز با معرفی کتاب «قیچی که به دنبال کار می‌گشت» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =