معرفی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المل کانون، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.
هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیشتر ۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.
بر همین اساس، محمدانیس یحیی ۱۴ ساله و ریان خلیل عبدالله ۱۷ ساله هر دو از کشور لبنان، سیدعلی‌رضا حسینی ۱۱ ساله از تهران، سونیا افسانه ۱۶ ساله از اردبیل، سیده‌الناز میرحسینی ۷ ساله از مشهد مقدس، مهشید قاسمی ۱۲ ساله از کهریزسنگ استان اصفهان، فاطمه‌زهرا صفری‌شیرزی ۸ ساله از اصفهان، مبینا امینی ۱۶ ساله از نجف‌آباد اصفهان، آیناز کیانپور ۱۰ ساله از فولادشهر اصفهان و ملیکا طاهری ۱۴ ساله از گزوبرخوار اصفهان به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای نشان طلا از آنان تقدیر شد.
هیأت داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.
این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در ترجمه و ارسال فراخوان به کشورهای مختلف و جمع‌آوری آثار، با دبیرخانه مهرواره نقاشی اربعین همکاری کرد.

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۵ تا ۹ سال

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۱۰ تا ۱۲ سال

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۱۳ تا ۱۸ سال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =