مهرواره‌ی "کتاب محبوب من" در کانون استان تهران اجرا شد

مهرواره‌ی فرهنگی "کتاب محبوب من" به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، در چهار بخش اصلی و با ارسال بیش از ۴۰۰ اثر از اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مهرواره‌ی فرهنگی "کتاب محبوب من" با ارسال حدود ۴۰۰ اثر در قالب‌های مختلف و در چهار بخش "نقد و بحث کتاب، برشور و کتاب‌سازی، کتاب صوتی و پادکست" از جانب اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و بررسی واحد فرهنگی این اداره کل، به اجرا در آمد.

این مهرواره پس از ارسال فراخوان به مراکز و اطلاع‌رسانی به اعضا با استقبال پررنگ اعضا و مربیان مراکز مواجه و شرکت‌کنندگان بخش‌های چهارگانه‌ی "کتاب محبوب من" آثار خود را از طریق ایمیل مهرواره به واحد فرهنگی ارسال کردند.

به گفته‌ی لیلا شعبانی، کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های فرهنگی کانون استان تهران، بررسی اولیه‌ آثار دریافتی، حاکی از ارسال حدود ۴۰۰ ایمیل در بخش‌های مختلف شامل: ۲۸۹ کتاب صوتی، پادکست و معرفی ویدیویی کتاب، ۵۵ اثر کتاب‌سازی و بروشور و ۱۹ نقد کتاب بوده که بهترین آثار از جهت کیفیت و خلاقیت، پالایش و گزینش شده که تعدادی از آنها با عناوین مختلف در رسانه‌های مجازی کانون بارگذاری و باقی آثار در مقاطع و مناسبت‌های مختلف همرسانی خواهد شد.

با پایان یافتن مهلت ارسال و گزینش بهترین تولیدات اعضا و مربیان در بخش کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و معرفی‌های ویدیویی کتاب، تعدادی از این آثار در اینستاگرام کانون استان تهران و سایر رسانه‌های این اداره بارگذاری و همرسانی شده است که این روند به تناوب و در مناسبت‌های مختلف، تا پایان همرسانی تمام آثار منتخب، ادامه خواهد داشت.

آثار نقد و بحث کتاب مربوط به مهرواره، در قالب یک نشریه‌ی الکترونیکی تدوین و منتشر شده که علاقه‌مندان این بخش می‌توانند از طریق لینک انتهای خبر، آن را دانلود کنند.

آثار بخش کتاب‌سازی مهرواره، در قالب ۱۰۰ عکس و ۳ گالری تصویری انتشار یافته که از طریق لینک‌های انتهای خبر قابل مشاهده است.

مهرواره‌ی "کتاب محبوب من" با رویکرد فرهنگی و با هدف اولویت‌بخشی به بحث و نقد کتاب، ایجاد پیوند عمیق میان کودک و کتاب، تقویت کار گروهی و شناسایی اعضای توانمند این حوزه، با مشارکت اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

جهت دسترسی به نشریه الکترونیکی نقد و بحث کتاب اینجا کلیک کنید.

برای تماشای بخش اول گالری کتاب سازی اینجا کلیک کنید.

برای تماشای بخش دوم گالری کتاب سازی اینجا کلیک کنید.

برای تماشای بخش سوم گالری کتاب سازی اینجا کلیک کنید.

جهت تماشای ویدئو ها، کتابهای صوتی و پادکستهای منتشر شده، به رسانه های مجازی کانون استان تهران مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =