کد خبر: 310410
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
بازدید 290
گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج در مراکز کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، هفته‌ی بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در بازه‌ی زمانی ۲۹ آبان تا ۵ آذر ۱۴۰۰، هفته‌ی بسیج را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی از برگزاری همایش «افسران حریم زیبایی» در سالن اجتماعات سیدعلی حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت حوزه‌ی بسیج فدک ویژه خواهران و برادران بسیجی و جمعی از والدین اعضا اجرا و از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین امینی درخصوص هفته‌ی بسیج، عفاف و حجاب مردان و زنان، مطالبی بیان شد.

رحیمی یادآور شد: مربیان و اعضای دختر کودک و نوجوان کانون میامی در آخرین‌روز از هفته‌ی بسیج به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ دینی، ملی و مذهبی در بین اعضا در طرح میقات‌الصالحین در محل مصلی نماز جمعه شرکت کردند.

مریم کریمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام عنوان کرد: در هفته‌ی بسیج علاوه بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی شخصیت شهید خلبان ابراهیم شریفی، روخوانی و بحث کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی و... در راستای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز، ساخت کاردستی سجاده و چادر نماز به اعضا آموزش داده شد.

به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر ویژه‌برنامه‌ی فرهنگی با عنوان «مکعب‌های قرمز» در قالب مسابقه، معرفی سرزمین و وقایع، قصه‌گویی، معرفی کتاب و... در بستر فضای مجازی اجرا شد.

محبوبه حیدریان مسئول کانون مهدی‌شهر اظهار داشت: در ویژه‌برنامه‌ی نخبگان بسیجی که پنج‌شنبه چهارم آذر سال جاری در محل سالن بیدقی اداره آموزش و پرورش برگزار شده بود، با اهدای لوح از فاطمه رحیمی عضو فعال و کتابخوان کانون مهدی‌شهر به‌عنوان عضو فعال بسیج مسجد شیخ‌محمود و برگزیده‌ی طرح جابر، تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: کارکنان کتابخانه‌ی سلمان فارسی و کتابخانه‌ی عمومی شهید محسن فخری‌زاده با مشارکت مربیان کانون پرورش فکری مهدی‌شهر در هفته‌ی بسیج با هدف گرامی‌داشت یاد وخاطره شهدای هشت‌سال دفاع مقدس با خانواده شهید حسن همتی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

پدر شهید در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش خاطرنشان کرد: حسن، فردی باخدا بود و پیرو فرمایش حضرت امام‌خمینی(ره)، همه را به دفاع از سرزمین دعوت می‌کرد، در کارها همراه تمام اهل خانواده بود، درسش را در کنار دفاع از سرزمین ادامه داد و ما بایست ادامه‌دهنده‌ی راه شهدا باشیم.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان نیز اظهار داشت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته‌ی بسیج، فعالیت‌های عمومی برخط در قالب معرفی کتاب «آی ابراهیم»، روخوانی کتاب، تمرین نقد و گفت‌وگو، شناخت وقایع، معرفی شخصیت یکی از جانبازان دفاع مقدس و پدر ملیکه و عمار جمالی دو عضو نوجوان مرکز و هم‌چنین تولیدمحتوای فرهنگی در قالب کلیپ کوتاه از سوی اعضا و... اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =