برگزاری جلسه راه‌کارهای تقویت همکاری بین اداره‌های کل کانون و پست استان اردبیل

در جلسه‌ای که با حضور معاون فرهنگی و کارشناس مسئول کانون پرورش فکری اردبیل با کارشناسان اداره کل پست استان برگزار شد؛ طرف‌ها برافزایش همکاری‌های بین دو دستگاه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این نشست که روز سه‌شنبه ۹ آذرماه در دفتر معاون فرهنگی کانون استان برگزار شد؛ داریوش علومی ضمن تشریح اهداف و رسالت کانون در پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان به قسمتی از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی اشاره نمود. او تصریح کرد که همکاری اداره کل پست، می‌تواند؛ در افزایش کارکرد آن بخش نقش سازنده‌ای داشته باشد.

در ادامه جلسه حسین یوسفی، کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون استان فعالیت‌های کتابخانه پستی کانون را توضیح داده و نقش پست را در ساختار این کتابخانه مهم ارزیابی کرد.

هم‌چنین، پورعلی کارشناس اداره کل پست استان نیز حمایت از فعالیت‌های فرهنگی را بخشی از رویکرد این اداره عنوان و در زمینه همکاری‌های مشترک فی‌مابین کانون و پست اعلام آمادگی کرد. وی در این زمینه اظهار داشت: برنامه‌ریزی دراین‌باره می‎‌بایست با نگاه استانی باشد تا کودکان و نوجوانان بتوانند از خدمات این دو نهاد بهره‌مند شوند.

در پایان مقرر شد؛ پیش‌نویس همکاری‌ها تنظیم و برای مذاکره‌های بعدی آماده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =