گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)

بخشدار و رییس شورای اسلامی شهر بزمان با حضور در جمع مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر روز  جهانی معلولان را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری بزمان، ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار کردند.

در این ویژه‌برنامه که بخشدار و رییس شورای اسلامی شهر بزمان هم حضور داشتند، ابتدا اعضا در کارگاه معرفی وقایع و ایام، با روز جهانی معلولان آشنا شدند و سپس با هنرنمایی خود در کارگاه‌ کاردستی و نقاشی آثاری با موضوع این روز پدید آوردند و برای دوستان توان‌یاب خود آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه فرشاد فرح‌منش، بخشدار بزمان ضمن تبریک این روز، در خصوص انواع معلولیت‌ها برای اعضای مرکز صحبت کرد و مثال‌هایی از کسانی که دچار معلولیت هستند ولی تحولات بزرگی در زندگی انسان‌ها پدید آورده‌اند بیان کرد.

مسعود روان‌بخش، رییس شورای اسلامی شهر بزمان نیز با ذکر چند نمونه از توان‌یابان موفق ایرانی بر این نکته تاکید کرد که معلولیت، محدودیت نیست.

گفتنی است مهمانان، هم‌چنین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بهترین محل برای پرورش استعدادها دانستند و از اعضا خواستند با مطالعه و مشورت با مربیان خود، توانایی‌های‌شان را افزایش دهند و از کتابخانه و دیگر امکانات کانون بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =