کانون سیستان و بلوچستان میزبان توان‌یابان بهزیستی به مناسبت روز جهانی معلولان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی معلولان با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای میزبان تعدادی از توان‌یابان بهزیستی بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌‍کل کانون سیستان و بلوچستان، توان‌یابان بهزیستی، به مناسبت روز جهانی معلولان، مهمان کانون استان بودند.

در ویژه‌برنامه‌ای، که به همین مناسبت در سالن سینمای کانون استان برگزار شد، یکی از اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با شعرخوانی خود روز جهانی معلولان را به حاضران در سالن تبریک گفت.

در ادامه، مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با کمک تعدادی از کودکان نابینای حاضر در برنامه، قصه‌گویی کرد که همراهی دیگر مهمانان با لحظه‌های شادی را در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خلق کرد.

شعرخوانی دوقلوهای توان‌یاب، که با تشویق حاضران همراه شد، بخش دیگر بخش رویداد امروز بود و سپس تکنوازی عضو هنرمند مجتمع و سرودخوانی دسته‌جمعی پایان‌بخش برنامه، پیش از اکران چند پویانمایی موزیکال، از تولیدات کانون بود.

گفتنی است این ویژه‌برنامه به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی معلولان با همکاری کانون، بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =