کد خبر: 310735
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
فراخوان مهرواره ملی نامه مهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) اولین مهرواره ملی «نامه مهر» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان با اعلام این خبر گفت: عشق و ارادت به ساحت امام رضا (علیه‌السلام) در دل هر ایرانی نهادینه و موکد شده است. این ارادت که به صد زبان از دیرباز تا کنون گفته آمده است؛ در قالب هنر و ادبیات جلوه‌ای دیگر داشته است. به همین منظور کانون پرورش فکری خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) اولین جشنواره ادبی نامه‌ای به امام رضا(علیه‌السلام) با عنوان «نامه مهر» را) برگزار می‌کند.

بزم‌آرا در ادامه افزود: ترویج فرهنگ والای رضوی، بیان احساسات و حال و هوای زائر در قالب نامه‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) و کشف استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان از اهداف این مسابقه است. کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال، مخاطبان این مسابقه هستند که می‌توانند فقط یک نامه برای مهرواره ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه نامه‌ متناسب با گروه سنی خود پاسخ نامه را نوشته و برگه را به همراه فرم تکمیل شده‌ی مشخصات، به آدرس پستی و یا عکس از پاسخ نامه را به نشانی ایمیل درج شده در نشانی ارسال نمایند.

بزم‌آرا یادآور شد که نامه‌ای برای کودکان و نامه‌ای نیز برای نوجوانان آماده شده است و از آن‌ها خواسته شده است تا احساس خود را در روزهای فراق و دوری از زیارت مولایمان بیان کنند.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به اداره کل کانون پرورش فکری استان واقع در مشهد، فلسطین ۲۶ پلاک ۳۱، صندوق پستی ۳۷۵-۹۱۷۳۵ و یا به ایمیل Mokatebe.khorasanrazavi@kpf.ir  ارسال کنند.  

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان در پایان گفت: داوری در دو مرحله و با همراهی کارشناسان صاحب نام استانی و کشوری خواهد بود و آثار برگزیده‌ی این مسابقه پس از تأیید داورانِ جشنواره، چاپ و منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =