اردوی فرهنگی و تفریحی اعضای کتابخوان مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان برگزار شد

اعضای فعال کتابخوانی مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در حضور مدیرکل و همکاران اردوی شاد خود را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اردوی اردوی فرهنگی و تفریحی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان برگزار شد.

«اردو» با توجه به دستاوردهای فراوانی که در حوزه‌ی پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان دارد، تمرین موثری در یادگیری فعالیت‌های جمعی و ایجاد روحیه‌ی کارِ گروهی دارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از این ظرفیت، بسیاری از آموزش‌ها را به اعضا منتقل کرده است.

در همین راستا و با توجه به صدور مجوز ستاد کرونا، اعضای کتابخوان مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع، که در نمایش، نمایش خلاق و سرود هم فعال بودند با حضور در اردوگاه شهید مطهری زاهدان، علاوه بر بازی، سرگرمی، مسابقه و ورزش، در فعالیت‌های گروهی نیز شرکت کردند و به قصه‌گویی مربیان خود هم گوش دادند.

گفتنی است مدیرکل کانون استان، که در این اردو در کنار اعضا حضور داشت، 

گفتنی است مدیرکل کانون استان، که در این اردو در کنار اعضا حضور داشت، در سخنانی گفت: اردو تمرین زندگی است؛ فرصتی است برای فهم اجتماعی کودکان از یکدیگر در فضایی فارغ از هیاهوی شهر و خانه.

معصومه هادی ادامه داد: این روزها فضای مجازی کودکان و نوجوانان را، بیشتر از هر زمان دیگر، به خود مشغول کرده است به طوری که از جامعه، محیط و اجتماع دورتر شده‌اند. برنامه‌ریزی برای حضور در یک مکان اردویی با تاکید بر پژوهش، تفریح و علم‌آموزی از جمله اهدافی بود که در برگزاری این اردو در نظر داشتیم که با توجه به درخشش این کودکان در هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ایجاد انگیزه برای آنان تدارک ویژه‌برنامه‌های خاص در اردو انجام شد.

بخش پایانی این اردوی ۶ ساعته، صرف نهار بود که با همت تعدادی از همکاران، در محل اردوگاه پخت شد، و در اختیار اردونشینان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =