بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در جمع همکاران مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان از روند تعمیر و تجهیز این مرکز بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان، به صورت سرزده، از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان بازدید کرد.

معصومه هادی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند کاهشی بیماری کرونا در استان، که باعث رفع تعدادی از محدودیت‌ها شده، حضور دوباره‌ی کودکان در مراکز را آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌ها دانست، که می‌تواند اعضا را پس از مدت‌ها خانه‌نشینی و حضور در فضای مجازی، به فضای حقیقی و صمیمی مراکز فرهنگی‌هنری بیاورد.

وی در ادامه با اشاره به حضوری شدن مدارس و اهمیت تعامل با مدیران و معلمان گفت: حضور مربیان در مدرسه و اجرای برنامه‌های گوناگون برای دانش‌آموزان یکی از شیوه‌های موثر معرفی کانون به گروه مخاطبان است که علاوه بر تحقق شعار کانون مبنی بر بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون، این سازمان فرهنگی را، بیش از پیش، به جامعه معرفی خواهد کرد.

هادی در جریان این بازدید،هم‌چنین، ضمن خداقوت و تبریک بابت موفقیت عضو شاهنامه‌خوانی در مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، توصیه‌هایی برای درخشش بیشتر در مرحله‌ی پایانی این رویداد، که در شب یلدا برگزار می‌شود، به همکاران داشت.

گفتنی است این مرکز جهت آمادگی بیشتر و برخورداری از فضایی چشم‌نوازتر برای میزبانی اعضا در مراحل پایانی تعمیر و تجهیز است که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =