گردهم‌آیی مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان سمنان

نخستین گردهم‌آیی مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان استان سمنان با تجلیل از مدرسان و زبان آموزان ترم پاییز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون زبان استان سمنان، نخستین گردهم‌آیی مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان سمنان با عنوان «ایران برای کانون، کانون برای ایران»، عصر چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ هم‌زمان با پخش زنده در فضای اسکای‌روم و صفحه‌ی رسمی کانون زبان استان در اینستاگرام در تالار همایش مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار و از مدرسان و زبان‌آموزان برتر ترم پاییز با تقدیم لوح سپاس و هدیه، تجلیل شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان ضمن خیر مقدم به مدرسان، زبان‌آموزان و والدین آن‌ها از تلاش خالصانه و زحمات مدیر کانون زبان استان و کادر آموزشی، قدردانی و اظهار کرد: طرح نویی که از سوی رئیس کانون زبان ایران در کشور به راه افتاده با حس همدلی و تلاش برای ارتقای محتوا، ان‌شاءالله عصر جدیدی را در این نهاد ملی پایه‌گذاری کند.

وی در ادامه افزود: زبان‌های متعدد، فرهنگ‌های متعددی را دربرمی‌گیرد؛ بنابراین اگر کسی دارای آگاهی از زبان‌های متعدد باشد به راحتی می‌تواند با زبان، فرهنگ‌ها، آداب و سنن دیگر ملت‌ها، در ارتباط باشد و یکی از مبادی ورود به عرصه‌های فرهنگی‌، هنری و تمدن‌سازی است.

خدابخشی در پایان تصریح کرد: با تغییرات پیش‌آمده در کانون زبان، تعامل جدی با مراکز آموزشی سراسر کشور و مراکز فرهنگی‌هنری کانون ایجاد شده و از آنجا که کانون پرورش فکری و کانون زبان از یک‌دیگر مجزا نیستند در راستای ارتقای محتوا و فضایی که می‌توانند کانون زبان ایران را در استان سمنان به‌ آن حجم مطلوب برساند، تلاش می‌شود.

فاطمه ربانی مدیر کانون زبان استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور زبان‌آموزان برتر در این گردهم‌آیی و قدردانی از تعامل و همکاری‌های همه‌جانبه‌ی مدیرکل کانون پرورش فکری، معاونان و کارشناسان این‌مجموعه، به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از فعالیت مدرسان و زبان‌آموزان در بستر فضای مجازی پرداخت.

وی در ادامه افزود: کلاس‌های آنلاین، بستری مناسب برای آموزش  و پیشرفت کار کانون زبان و فرصتی طلایی برای یادگیری زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی است و استقبال زبان‌آموزان در ترم‌های گذشته و ترم پاییز بسیار خوب ارزیابی شده است.

مدیر کانون زبان استان سمنان از مدرسانی که در فضای آموزش آنلاین تلاش بسیاری داشتند، قدردانی و اظهار کرد: در راستای آموزش، اخلاق در تدریس و هم‌کاری با خانواده‌ها طی ترم‌های گذشته، شاهد بازخورد مثبتی از سوی مخاطبان بودیم.

ربانی در پایان سخنانش با بیان این‌که ۳۸ مربی، آموزش زبان دوم به فراگیران را در استان برعهده دارند و سه مدرس این‌مجموعه در رشته‌های آلمانی و عربی فعال هستند، تصریح کرد: کانون زبان در شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار شعبه دارد و با نشانی اینترنتی www.ili.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

گفتنی است، بیان قصه به زبان انگلیسی توسط الهه وفایی زبان‌آموز مرکز آموزشی سمنان، روایت قصه‌ی «کلاه شادی» توسط سها علایی زبان‌آموز و قصه‌گوی برگزیده‌ی کانون سمنان، تنبک‌نوازی محمدامین کاشی زبان‌آموز مرکز آموزشی سمنان، قصه‌گویی با گویش بومی توسط مریم صرفی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان، تجلیل از کارکنان و عوامل اجرایی گردهم‌آیی و هم‌چنین مدرسان و زبان‌آموزان برتر ترم پاییز، پخش سرود ویژه کانون زبان و...، برخی از برنامه‌های این‌روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =