برترین قصه‌گویان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی شدند

برترین‌های بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند و استان اردبیل ۳ برگزیده داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر، مصادف با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، اعلام شد.

براساس این خبر، در بخش ملی (زنان و مردان)؛ لیلا خلیفه‌سقا که از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل در بخش خارج از مسابقه حضور داشت، با قصه‌ی ناغلسئز بئشیک(گهواره‌ی بی‌قصه) جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرد.

هیأت داوران: مریم سعادت، محمد مسلمی و مصطفی رحماندوست

محسن وظیفه از همکاران سابق کانون شهرستان پارس‌آباد نیز در بخش «قصه‌های۹۰ ثانیه» با قصه‌ی «در خانه بمانیم» برگزیده شد.

هیأت داوران: شرمین نادری، وحید نیکخواه‌آزاد و مهدی آرایی

هم‌چنین در بخش پادکست قصه‌گویی (زنان و مردان)؛ پریسا صدایی‌آذر برای پادکست «با خدا باش و پادشاهی کن» از اعضای ارشد کانون اردبیل، جزء برترین‌ها بود.

هیأت داوران: ایوب آقاخانی، گلاره عباسی، فرزاد شیرمحمدی

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =