برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی‌شدند/ ۳ گیلانی در جمع برترین‌ها

آیین معرفی برترین‌های بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درخشش ۳ گیلانی در بخش‌ «قصه‌های ۹۰ ثانیه» و «مقاله علمی قصه‌گویی» همراه‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، آیین معرفی برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر روز سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران برگزارشد.

این مراسم که با حضور مسئولانی از وزارت ‌آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  صورت‌گرفت، با معرفی ۳ گیلانی در جمع برگزیدگان این رویداد بین‌المللی همراه‌بود.

هیأت داوران بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌و سومین جشنواره‌بین‌المللی قصه گویی شامل مهدی آرایی مدرس، داور و قصه‌گو، وحید نیکخواه‌آزاد نویسنده و فیلم‌ساز و شرمین نادری نویسنده، مدرس و داور قصه‌گویی، «مائده‌حمیدی» مربی کتاب‌خانه پستی مرکز شماره ۱ کانون رشت  را برگزیده این بخش معرفی‌کرد.

مائده حمیدی که با قصه «عینک سبز» در این رویداد بین‌المللی حضوریافته‌بود، در حالی عنوان برگزیده را به‌خود اختصاص‌داد که در مجموع، ۴هزار و ۴۵۵ قصه ۹۰ ثانیه از ۳۱ استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال و از میان ۷۴ اثر راه‌یافته به مرحله پایانی، ۲۴ اثر نیز به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی‌شد.

برپایه‌این گزارش، امیرحسین رنجانبر، بهروز محمودی‌بختیاری، حسین زارع و سعید حسام‌پور، داوران بخش مقاله بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هم با هم‌اندیشی و بررسی شاخصه‌های آثار ارسالی به این بخش، پنج اثر را به عنوان آثار برتر اعلام‌کردند.

برهمین‌اساس نیز اثر مشترک «طاهره رمضانی‌نژادمقدم»، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه و «آیت‌الله کریمی‌باغ‌ملک» باعنوان«اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی»، اثر برگزیده این بخش از جشنواره شناخته‌شد.

شایان‌ذکراست، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز  پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و همراهی برخط قصه‌گویانی از پنج قاره جهان، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =