درخشش مربی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

شیرین کیخایی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان رتبه سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در بخش آیینی سنتی کسب کرد

شیرین کیخایی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان رتبه سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در بخش آیینی سنتی کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، رتبه سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به مربی کانون استان رسید.

بر اساس این خبر، که از سوی اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون اعلام شد، برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، معرفی شدند.

در همین رابطه هیأت داوران متشکل از محمدرضا یوسفی، مهدی چایانی و داود فتحعلی‌بیگی، شیرین کیخایی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان(با قصه‌ی بی‌بی سه‌شنبه) را شایسته‌ی کسب رتبه‌ی سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش آیینی سنتی شناخت.

مدیرکل کانون استان با تبریک این موفقیت به خانواده کانون و مردم سیستان و بلوچستان، گفت: جشنواره قصه‌گویی فرصت بروز خلاقیت و مهارت قصه گویان است.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش قصه و قصه‌گویی در پرورش کودکان و نوجوانان، افزود: نسل  خوب با قصه‌های خوب پرورش می‌یابند و تربیت می‌شوند که قصه‌های آیینی و سنتی نیزرسالت پیوند نسل امروز را با گذشته برعهده دارند.

وی در پایان عنوان کرد: جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری، عرصه رقابت با قصه گویان ایرانی و کشورهای خارجی و  یک رویداد منحصر به فرد فرهنگی است که اثرات بسیاری بر جامعه و نسل نوخواه امروز دارد.

گفتنی است بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =