مدیرکل کانون استان با مشاور اجرایی استاندار همدان دیدار کرد

بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی کانون با حضور در دفتر محمدرضا غلامی‌پاک، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون استان روز دوشنبه ۷ دی‌ماه، با حضور در دفتر مشاور اجرایی استاندار به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخت.
در این دیدار که معاون فرهنگی و کارشناس حراست کانون وی را همراهی می‌کردند، ضرابی‌زاده علاوه بر تبریک انتصاب غلامی‌پاک به سمت مشاور اجرایی استاندار همدان، به تشریح فعالیت‌های کانون و رسالت این نهاد فرهنگی پرداخت و گفت: کانون دستگاهی است که علاوه بر کشف استعداد کودکان و نوجوانان در صدد پرورش خلاقیت و استعدادهای کشف‌شده آن‌ها است تا به پرورش فکر و ذوق آنها بپردازد و آنها را بر اساس تربیت دینی به بالندگی برساند.

مدیرکل کانون هم‌چنین به موفقیت‌های کسب‌شده توسط اعضای هنرمند کانون اشاره کرد و گفت: تاکنون۱۱ نشان طلا و نقره بین‌المللی مسابقات نقاشی فقط در  شهر کوچک شیرین‌سو کسب کرده‌ایم.
در ادامه محمدرضا غلامی‌پاک ضمن تشکر از ابراز محبت مدیرکل کانون استان از آشنایی دیرینه‌ی خود با کانون سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه کانون مجموعه‌ای است پویا و زنده که وظیفه‌ی پرورش فکر کودکان و نوجوانان را به عهده دارد.
غلامی‌پاک به دوران پسا کرونا اشاره کرد و بیان داشت: در این برهه‌ی زمانی کانون نقش بسیار مهمی در انجام رسالت خود دارد، چرا که بعد از یک سال و اندی از همه‌گیر شدن ویروس کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان، امروز فرصت جبران گذشته‌ است و کانون پرورش فکری با اجرای برنامه‌های حضوری نشاط‌آور می‌تواند امیدآفرینی و شادی و نشاط را به جامعه‌ی هدف خود برگرداند.
مشاور اجرایی استاندار در ادامه با نقل خاطره‌ای از رشادت‌های سردار رشید جبهه‌ی حق علیه باطل، شهید حاج‌ستار ابراهیمی‌هژیر، از وظیفه‌ی همه خصوصا مسئولان اجرایی در قبال خون شهدا سخن به میان آورد و اذعان کرد، ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در فردای قیامت شرمنده‌ی شهدا نباشیم.
در پایان این دیدار غلامی‌پاک قول داد، در آینده‌ای نزدیک با حضور استاندار همدان بازدیدی از کانون پرورش فکری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =