ثبت‌نام کارگاه‌های برخط زمستان ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی از دوشنبه ۱۳ دی آغاز شده و تا ۱۹دی ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون قم به نشانی: qom.kpf.ir ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ثبت‌نام کارگاه‌ها درپایگاه مجازی کانون به نشانی qom.kpf.ir تا روز ۱۹ دی ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.
بر همین اساس، زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی از روز۲۰دی و پایان آن ۲۰اسفند ۱۴۰۰ اعلام شده است.

این کارگاه‌ها شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
بر اساس این خبرکارگاه‌های سفالگری، نقاشی، حافظ خوانی، نوشتن خلاق، هوافضا ، نجوم، پرورش نگاه جستجوگر،پرورش حواس، رنگ و بازی ،قصه نمایش و فلسفه برای کودک عنوان این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره زمستان کودکان و نوجوانان است.
بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۱۹ دی ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی qom.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.
یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها به دوصورت برخط (آنلاین) و حضوری از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =