نشست اعضای کارگروه سامانه‌ی کانون مجازی در سمنان

نشست اعضای کارگروه سامانه‌ی کانون مجازی در سمنان، برگزار و درخصوص دستورالعمل‌های اجرایی برگزاری دوره‌ها در ترم زمستان، گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، اعضای کارگروه سامانه‌ی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ در نشستی پیرامون شیوه‌نامه‌ی ثبت نام ترم زمستان، عناوین کارگاه‌ها و مدرسان پیشنهادی دوره، گفت‌وگو کردند.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از اعضای کارگروه و تأکید بر همدلی و همکاری بیش از پیش واحدهای اجرایی و فرهنگی، از معاون فرهنگی و کارشناسان این‌حوزه خواست تا به برنامه‌های مناسبتی توجه جدی‌تر داشته و از مسئولان و مربیان مراکز هم دعوت کنند تا برای مناسبت‌ها و روزهای خاص، برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام دهند و گزارش آن را ارسال دارند.

مهری جهان‌لتیباری معاون اداری‌مالی کانون سمنان درخصوص پیگیری تجهیزات مورد نیاز کارگاه‌های برخط ازجمله لب‌تاب برای مراکز فرهنگی‌هنری و...، مطالبی بیان کرد.

فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون سمنان به تعداد کارگاه‌ها و مدرسان دوره‌های ترم زمستان و جمع‌بندی فرم کارگاه‌های پیشنهادی حضوری و مجازی(برخط) مراکز استان، اشاره و اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی دوره‌های این فصل با آمارگیری، ثبت کتاب و برنامه‌های دهه‌ی فجر، زمان برگزاری کارگاه و تعریف آن در هشت‌جلسه‌ی اجرایی بسیار کوتاه است.

علیرضا رستگار کارشناس ارزیابی عملکرد نیز با اشاره به برش استانی شاخص‌های اختصاصی بر ارائه‌ی گزارش عملکرد مدرسان و هم‌چنین تعداد کارگاه‌های برخط و تعداد اعضای حاضر در این دوره‌ها تأکید کرد.

امید جلالیان کارشناس فناوری داده‌ها در بخش دیگری از این نشست به چگونگی بارگذاری اطلاعات کارگاه‌ها در سامانه و نظارت و مسئولیت این بخش، استفاده از ظرفیت سالن‌ها برای اجرای نمایش و...، اشاره داشت.

در ادامه اعضای کارگروه، نظرها و پیشنهادهای خود را برای برگزاری دوره‌ی مطلوب و برنامه‌های ویژه دهه‌ی فجر برای مخاطبان کودک و نوجوان، بیان کردند.

گفتنی است، مقرر شد همانند ترم‌های گذشته، پوسترهای کارگاه‌ها از سوی روابط‌عمومی استان، طراحی و در اختیار مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری قرار گیرد تا در زمان تعیین‌شده به‌صورت هماهنگ، منتشر و اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =