کد خبر: 311548
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
بازدید 212
فراخوان عضویت درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منتشر شد

کودکان ونوجوانان با پرداخت مبلغ عضویت تا یک سال می‌تواننددر کارگاه‌های عمومی به ‌صورت حضوری  و یا مجازی شرکت کرده و از کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان نیز استفاده نمایند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، فراخوان عضویت درکانون پرورش فکری قم به منظورایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی از بین کودکان و نوجوانان و همچنین شرکت کودکان ونوجوانان در ویژه برنامه های مراکز  منتشر شد.

والدین گرامی میتوانند با عضویت کودکان و نوجوانان در تارنمای qom.kpf.ir تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ هزارتومان به‌صورت سالانه از فعالیت‌های عمومی به صورت بر خط  ویا حضوری برخوردار شوند.

عضویت سالانه  برای گروه سنی ۶ تا ۱۸ است که فعالیت‌ها شامل آشنایی با قرآن و حدیث، کتاب‌خوانی، معرفی (بحث و نقد) کتاب، قصه‌گویی و آشنایی با قصه‌گویی (خوب گفتن و خوب شنیدن)، نشریه نگاری (کاغذی و الکترونیکی) پخش و بحث (پویانمایی و نقد فیلم)، تمرین نقد و گفتگو، شناخت (سرزمین، مفاخر، مشاغل، وقایع) است که به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

اعضا با پرداخت مبلغ عضویت تا یک سال می‌توانند درکارگاه‌های عمومی به ‌صورت حضوری  و یا مجازی شرکت کرده و از کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان نیز استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =