۱۰ عنوان برگزیده و شایسته‌تقدیر، سهم گیلانی‌ها شد

هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی«آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درخشش ۱۰ گیلانی همراه‌شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی با معرفی ۱۰ گیلانی به عنوان برگزیده و شایسته‌تقدیر به نقطه پایانی رسید.

این درحالی است که در مجموع ۲۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی، به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال و در آن میان ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

براساس این گزارش، گروه داوری رشته نقاشی شامل «نادر موسوی‌فاطمی»، «معصومه فاضلی‌مقدس» و «ندا محققی»، در گروه سنی «نونهال»۹+ مریم احتسابی از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر را به‌عنوان برگزیده و در گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ زینب‌حسین‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوچصفهان را شایسته‌تقدیر اعلام‌کرد.

هیئت داوری  بخش «سفال‌گری» شامل «عبدالعظیم آذرخیل»، «هدی محسنی» و «نغمه معنوی‌راد» نیز آوا عاشوری و یاسمن باباپور از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود و دُرسا حسین‌زاده از کانون پرورش فکری شهرستان رودسر را برگزیده گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ دانست و فاطمه ربیعی از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان و بیتا رجب‌زاده از کانون پرورش فکری رودسر را درهمین گروه سنی شایسته تقدیر شناخت.

داوران این بخش هم‌چنین، حلما نوروزی از مرکز فرهنگی هنری رودسر را در گروه سنی «نونهال»۹+  و آیلین اثنی‌عشری از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود را در گروه سنی «نوجوان» ۱۵+ به‌عنوان شرکت‌کننده شایسته تقدیر بخش معرفی‌کردند.

در رشته «خوش‌نویسی» نیز گروه داوری متشکل از  «ربابه حسین‌پور»، «عطیه رستمی‌زاده »و «عارفه هدایت»، نگار غلام‌دوست از مرکز فرهنگی هنری رضوانشهر را برگزیده هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی‌کرد.

گفتنی‌است، هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارمی‌شود.

شایان‌ذکراست، «زهرا طاهری‌نیا» مربی‌گری اعضای برگزیده بخش سفال‌گری را برعهده‌داشت و «هلاله حسن‌زاده» و «مائده شالچیان» نیز هدایت اعضای فعال در عرصه نقاشی و «مژگان سیفعلی‌نژاد» نیز مربی‌گری عضو برگزیده بخش خوش‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را عهده‌دار بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =