ویژه‌برنامه «مثل پدر مهربان» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌ای با عنوان «مثل پدر مهربان» در دو نقطه شهر تهران برگزار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین برنامه ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ روبروی مجتمع مرکزی کانون پرورش فکری واقع در خیابان خالد اسلامبولی با حضور مسوولان کانون برگزار و دو گروه دختران و پسران در آن به اجرای سرودهایی برای امام زمان، حاج قاسم سلیمانی و حضرت زهرا پرداختند و در ادامه نیز نماهنگ‌های تولیدی در مورد شهید قاسم سلیمانی پخش شد.

همچنین در بخشی از این ویژه‌نامه صادق کیانی‌مقدم قصه‌ای با موضوع حاج قاسم سلیمانی تعریف کرد و کیمیا یعقوبی و الهه تاجیک نیز به نقالی پرداختند.

بر اساس این خبر، در همین راستا و در ویژه‌برنامه دومی که ساعت ۱۴ در ضلع شرقی میدان نبوت به این مناسبت برگزار شد آثار برگزیده مسابقه خط و نقاشی کودکان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری که با محوریت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود به نمایش عموم گذاشته شد.

اجرای سرود، قصه‌گویی و نقالی، پخش نماهنگ و... از جمله برنامه‌هایی بود که در میدان نبوت نیز برگزار شد.

یادآوری می‌شود مسابقه تولید محتوا با عنوان «قهرمان من» نیز به مناسبت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی با مشارکت بسیج کانون پرورش فکری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =