پاسخگویی مدیرکل کانون سمنان در سامانه‌ی سامد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور در استانداری، پاسخگوی تلفنی مردم در سامانه‌ی سامد بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، پیش از ظهر چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ با حضور در ساختمان شماره دو استانداری به‌عنوان متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان، از طریق تلفن ۱۱۱ و سامانه‌ی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخ‌گوی سؤالات مردم درخصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون بود.

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای نظام‌نامه‌ی مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یک‌سان برای همه‌ی اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیرکل کانون استان سمنان با حضور در سامانه‌ی سامد به‌صورت مستقیم به تماس‌های هم‌استانی‌ها پاسخ داد.

در این ارتباط مستقیم، شهروندان سؤال‌های خود را درخصوص برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی «مشق زندگی» در مدارس، چگونگی برگزاری دوره‌های کانون زبان، چگونگی ارائه خدمات فرهنگی و هنری در دوره‌ی کرونا، نحوه‌ی تهیه محصولات کانون(کتاب، اسباب‌بازی و...) را با مدیرکل کانون بیان کردند.

گفتنی است، سامانه‌ی سامد، سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه، شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان، مطرح و پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =