کد خبر: 311792
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
بازدید 997
حضور فعال کانون در نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با برپایی غرفه‌های مختلف در نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان این استان به مدت ۶ روز به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نمایشگاه بین‌المللی این استان با برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، سیسمونی، ورزشی و لوازم و تجهیزات کمک آموزشی پذیرای علاقه‌مندان است.
‏مدیرکل کانون استان همدان با بیان این مطلب گفت: کانون پرورش فکری با هدف آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اقدام به برپایی غرفه‌هایی از قبیل فروش کتاب، سفالگری، بازی و سرگرمی و نمایش عروسکی در این نمایشگاه کرده است.
ضرابی‌زاده افزود، مربیان کانون از نوزدهم لغایت بیست‌وچهارم دی‌ماه با اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، پذیرای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان هستند.
گفتنی است درحاشیه‌ی برگزاری این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه‌های فروش کتاب، آموزشی و مشاوره نیز دایر است.
شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ هر روز تا ۲۴ دی‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی پذیرای خانواده‌های محترم می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =