برگزاری رزمایش دفاع از ادارات در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: آگاهی‌بخشی به اعضای مراکز و آشنا کردن آنان با عرصه‌های درخشان پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور یکی از راه‌های مهم جلوگیری از نفوذ دشمن و محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر بسیاری از آسیب‌هاست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، رزمایش دفاع از ادارات، با حضور همکاران ستاد، در کانون استان برگزار شد.

در این رزمایش، که به طور هم‌زمان در ادارات و سازمان‌های سراسر استان برگزار شد، همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با برگزاری رزمایشی به این فراخوان پاسخ دادند.

با توجه به اهمیت کار فرهنگی در اجرای برنامه‌های گوناگون، در ابتدای این رزمایش نیز همکاران واحد سیار شهری و روستایی زاهدان با اجرای یک نمایش، مراحل تخلیه تلفنی، به عنوان یکی از راه‌های آسان نفوذ به دستگاه‌ها، را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل کانون استان نیز در سخنانی گفت: تبلیغات گسترده‌ی دشمنان همواره بر بزرگنمایی برخی مشکلات داخلی کشور و کم اهمیت نشان دادن پیشرفت‌ها متمرکز است تا از این طریق مردم را تحت تاثیر قرار دهد و آنان را نسبت به داشته‌هایشان دچار شک و تردید کند.

معصومه هادی ادامه داد: ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و هنری در ردیف پیشروترین کشورهای دنیا است اما اگر مراقب نباشیم ممکن است تاثیر همان تبلیغ‌ها، ما را دچار غفلت کند.

فرمانده پایگاه شهید نوکندی کانون سپس با اشاره به مضمون نمایش اجرا شده گفت: گاهی همین مکالمات ساده، منجر به دست‌یابی دشمنان به اطلاعاتی شود که ممکن است پیامدهای آن متوجه کل کشور شود.

هادی در پایان با اشاره به اهمیت نقش مربیان مراکز فرهنگی‎هنری، به عنوان نیروهای خط مقدم کانون در ارتباط با کودکان و نوجوانان، گفت: آگاهی‌بخشی به اعضای مراکز و آشنا کردن آنان با عرصه‌های درخشان پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور یکی از راه‌های مهم جلوگیری از نفوذ دشمن و محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر بسیاری از آسیب‌هاست.

مسعود خاکسفیدی، معاون اداری و مالی کانون نیز در زمینه‌ی دیگر جنبه‌های حفاظتی در حوزه‌ی اداری و فناوری نکاتی را به همکاران یادآور شد.

گفتنی است این رزمایش در راستای سنجش و ارزیابی توان دفاعی، در مقابله با بروز حادثه و ناهنجاری‌های احتمالی و بالا بردن سطح هم‌افزایی و هماهنگی کلیه‌ی ادارات و حراست دستگاه‌ها و حفظ آمادگی نیروهادر شرایط بحرانی از سوی حوزه مقاوت بسیج صاحب‌الزمان ادارات کل، به ادارات ابلاغ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =