جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گلستان برگزار شد

نخستین نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل و سومین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری گلستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، این نشست با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه کودک و نوجوان در برگزاری ویژه‌برنامه‌های چهل و سومین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب و تعدادی از کارشناسان کانون صورت‌گرفت.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون استان گلستان

مدیر کل کانون گلستان در ابتدای جلسه، ضمن خیر مقدم به حاضرین بر ضرورت هم‌گرایی و هم افزایی در مسیر پیشبرد برنامه‌های دهه فجر مطابق شیوه‌نامه ارسالی تاکید کرد.

محبوبه رجب‌نسب با مرور اجمالی فعالیت‌های پیش‌رو، پیرامون نقش دستگاه‌های همراه در بزرگ‌داشت این دهه با محوریت مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده نکاتی را یادآور شد.

وی با بیان اینکه اولویت بر انجام فعالیت‌ها به‌صورت حضوری است، تولید محتوای اثرگذار و انتشار آن در فضاهای مجازی را ضروری دانست و گفت: رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد کرونا لازم‌الاجرا بوده در صورت عدم امکان برگزاری برنامه‌های حضوری ماهیت برنامه‌ها بصورت مجازی خواهد شد.

رجب نسب در پایان صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌هایی که در این دهه برای بچه‌ها برگزار خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم تا با انجام این فعالیت‌ها، ایمان، امید و هویت ایرانی اسلامی را برای کودکان و نوجوانان خود زنده کنیم.

سید احسان مسلمی، دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر

همچنین سید احسان مسلمی، دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر، در سخنانی بر اهمیت هم‌سویی دستگاه‌های عضو کمیته در مسیر ارتقای آگاهی‌های فرزندان ایران اسلامی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آنان با اهداف نظام تاکید کرد و با تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه مبارک فجر، از همراهی و هم‌گرایی تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم نهاد برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این ایام استقبال‌کرد.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز با تشریح برنامه‌های شاخص خود، به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

اختتامیه جشنواره استانی بازی های بومی و محلی، اجرای سرود انقلاب توسط اعضای مرکز بندرگز در ورود نمادین امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن، تولید محتوای فرهنگی‌هنری و ادبی و انتشار آن، مسابقه پرده‌خوانی انقلاب، جشن گلبانگ پیروزی، ویژه برنامه‌ی چشمه نور، نمایشگاه و بازارچه‌ی صدای امید، شعرخوانی چلچله‌ی امید، ویژه برنامه‌ی بچه‌های انقلاب در روز ۲۲ بهمن، مراسم گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا، پیک امید کتابخانه‌های سیار و ... از جمله برنامه‌هایی است که توسط کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برای این ایام پیش‌بینی شده است.

شایان‌ذکر است دراین جلسه، نمایندگانی از «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، «اداره کل آموزش و پرورش»، «اداره کل بهزیستی و «کمیته امداد امام خمینی(ره)» حضور داشتند ودر پایان مقرر شد هر یک از دستگاههای عضو برنامه های خود را به دبیرخانه‌ی کارگروه کودک و نوجوان مستقر در اداره کل کانون پرورش فکری گلستان ارسال نمایند تا با مسوولیت پذیری و مشارکت مناسب دستگاههای اجرایی و نهاد های عضو کارگروه شاهد اجرای برنامه ها و مراسمی شکوهمند و شورآفرین در عید انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =