کد خبر: 311911
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
بازدید 154
تمدید مهلت  شرکت در مهرواره عکاسی«پرواز با نماز»

مهلت ارسال آثار برای شرکت در مهرواره استانی عکاسی «پرواز با نماز» تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تمدیدشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، فراخوان این مهرواره استانی ۱۱ آذر ۱۴۰۰ با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان انتشاریافت.

«نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت»، از محورهای موضوعی این مهرواره هنری به‌شمارمی‌رود که با هدف تعمیق باورهای دینی مخاطبان وهم‌چنین، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با بهره‌گیری از ابزار هنر صورت‌می‌گیرد.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۷+«نوخوان»، ۹ +«نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» ۱۸+ «اعضا ارشد»  و عکاسان بزرگ‌سال(مربیان، اولیای تربیتی و...)، از مخاطبان این مهرواره به‌شمارمی‌روند.

ارسال حداکثر ۱۰ عکس در قالب (jpg) به همراه شناسنامه اثر نیز از جمله شرایط شرکت در این مهرواره تعیین‌شده‌است و علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با ارسال آثار به جی‌میل انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی anjomanakasigilan@gimil.comدر این رویداد هنری شرکت‌کنند.

براساس این فراخوان، معرفی آثار برتر مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» ۹ اسفند ۱۴۰۰ و در آستانه مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) صورت‌می‌گیرد و افزون بر تجلیل از برگزیدگان، آثار برتر طی برپایی نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض‌ِدید علاقه‌مندان قرار خواهدگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =