کد خبر: 311926
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
بازدید 85
کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان‌بوشهر تشکیل جلسه داد

اولین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اولین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر با حضور مدیرکل ؛ مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، معاون فرهنگی اجرایی اداره کل و کارشناسان پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: کانون پرورش فکری اعلام آمادگی میکند که چون سال های پیش پر قدرت و پرتوان برای دهه مبارک فجر برنامه ریزی کند  و از ظرفیت های موجود برای تزریق شادی و امیدواری در بین مخاطبین اصلی  برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که همانا کودکان و نوجوانان آینده ساز هستند استفاده کند.

وی فضاسازی اداره کل و مراکز کانون متناسب با ایام دهه مبارک فجر، طراحی و اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح مخصوص کودک و نوجوان در سطح استان، توجه به تولید محتواهای انقلابی و ایرانی -اسلامی، استفاده از ظرفیت هنری و قصه گویی برای بیان قصه ها و  خاطره گویی، و... از برنامه های پیش رو خواهد بود.

دراین نشست کارشناسان یک به یک به گفتگو و ارائه برنامه پرداختند و اهداف و رویکردهای کانون در برپایی بزرگداشت رویداد عظیم فرهنگی و انقلاب اسلامی تبیین شد و برنامه های پیشنهادی مراکز فرهنگی هنری استان به همراه پیشنهادات ویژه برنامه های استانی مورد بحث و بررسی و جمع بندی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =