حضور کانون در نمایشگاه مجازی با ۴۵۰ عنوان کتاب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوم تا دهم بهمن‌ ۱۴۰۰ به مدت ۸ روز در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این‌باره گفت: کانون در این نمایشگاه با ۴۵۰ عنوان کتاب و ده‌ها موضوع متنوع و جدید در حوزه شعر، ادبیات و داستان کودک و نوجوان حضور دارد.

رضا برنگی تصریح کرد: مخاطبان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جستجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کرده و پس از آن می‌توانند کتاب‌های منتخب را سفارش و خرید خود را نهایی کنند. این خریدها به صورت رایگان و با ۲۰ درصد تخفیف ویژه از طریق شرکت ملی پست بین سه تا ۷ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

برنگی ادامه داد: باتوجه به تجارب سال گذشته، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای حفظ کیفیت محصولات، تمام کتاب‌ها را به شکل مناسب در پاکت‌های مخصوص بسته‌بندی و ارسال خواهد کرد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در پایان گفت: آمادگی خواهیم داشت تا ۱۵ روز کاری پس از پایان نمایشگاه برای افزایش رضایت‌مندی هموطنان نسبت به جبران کم و کاستی‌های احتمالی در ارسال محصولات، اقدام‌های لازم را با پیگیری تلفنی از طریق شماره ۸۸۷۱۵۵۴۵ در ساعت‌های اداری انجام دهیم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت ۹ صبح روز سوم تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت ketab.ir به‌صورت ۲۴ ساعته از این نمایشگاه بازدید کنند.

سایت فروش کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه و به‌صورت رایگان ارسال می‌کن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =