برگزاری ویژه‌برنامه‌ی تجلیل از زنان کارآفرین در سیستان و بلوچستان

ویژه‌برنامه‌ی تجلیل از زنان و مادران کارآفرین به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر با حضور استاندار و مدیران کل سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی تجلیل از زنان کارآفرین در با حضور مسئولان استان برگزار شد.

در این برنامه، که در «بازارچه‌ی سنتی سیستان» زاهدان برگزار شد، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از زنان کارآفرین محلات حاشیه شهر زاهدان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) گفت: با توجه به اینکه نبود اشتغال و بیکاری زمینه‌ساز فقر، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است و میزان بیکاری با میزان آسیب‌های اجتماعی رابطه مستقیمی دارد احداث بازارچه های سنتی با ایجاد زمینه کسب و کار سالم و بدون دغدغه برای شهروندان ساکن این مناطق، به ویژه بانوان آسیب دیده، می‌تواند  بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

گفتنی است در گفت‌وگوی ویژه‌ای که مدرس خیابانی با مدیرکل کانون استان داشت، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش و هدایت کودکان و نوجوانان، دستگاه تاثیرگذاری است که گسترش و استمرار فعالیت‌های آن مخاطبان توانمند بیشتری را به جامعه معرفی خواهد کرد.

معصومه هادی نیز در سخنانی از نقش محوری مادران در تربیت کودکان و نوجوانان، به عنوان آینده‌سازان کشور، سخن گفت و افزود: کانون نیز با توجه به رسالت خود فعالیت‌های گسترده و متنوعی برای مخاطبان دارد، که تاثیر آن در بهبود شرایط فرهنگی و توانمندسازی کودکان و نوجوانان، رضایت خانواده‌ها را در پی داشته است.

وی هم‌چنین با اشاره به فعالیت‌های کانون در بخش کودک و نوجوان این بازارچه از جمله احداث کتابخانه و نمایش فیلم، اظهار امیدواری کرد با هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها این فعالیت‌ها در حاشیه‌ی شهر گسترش یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از مادران و زنان کارآفرین زاهدان قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =