کد خبر: 312063
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
بازدید 295
بزرگ‌داشت هفته‌ی زن و مقام مادر در کانون سمنان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، هفته‌ی ‌زن و بزرگ‌داشت مقام مادر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی، مهدی‌شهر و سمنان با مشارکت نهادهای متولی حوزه‌ی کودک ونوجوان، سال‌روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، روز زن و بزرگ‌داشت مقام مادر را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی از برگزاری جشن «میلاد کوثر» با تعامل مهد و پیش‌دبستانی ضحی در محل آمفی‌تئاتر کانون خبر داد و گفت: در این جشن، برنامه‌های شاد و مفرحی در قالب شعرخوانی، سرودخوانی، اهدای یادگاری به تمامی مادران حاضر در جشن، مسابقه و...، برای مخاطبان کودک و والدین آن‌ها اجرا شد.

رحیمی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شادی و نشاط در کودکان، تکریم مقام مادر، معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س) و آشنایی با سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ی «مادربزرگ، مادر و دختر» با همکاری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری برای ۳۵۳ مدعوِ کودک و مادر در عمارت خیل‌خان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: به‌مناسبت روز زن و بزرگ‌داشت مقام مادر، همایش دیگری با عنوان «فرش خودرنگ سنگسر» در قالب وبینار با تعامل دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد با رویکرد معرفی مادران کارآفرینِ بافنده و آشنایی با مراحل بافت یک فرش به‌صورت عملی و چگونگی بافت امضای فرش به نام بافنده آن با حضور ۲۸۰ نفر در عمارت خیل‌خان مهدی‌شهر برگزار شد.

حیدریان تصریح کرد: اجرای حاملان قرآن، هم‌خوانی سرود ملی، مسابقه، لالایی ویژه مادران، سرودخوانی به زبان سنگسری، پذیرایی، اجرای بخشی از برنامه توسط مسئول کانون مهدی‌شهر از فعالیت‌های اعضا و مربیان در این همایش بود.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان نیز اظهار داشت: جشن میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) با مشارکت شهر دوستدار کودک ویژه ۷۵ کودک و مادر، در تالار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برگزار و برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، سرودخوانی، خوانش متن ادبی، مسابقه، تجلیل از اعضای مجری برنامه و برگزیدگان مسابقه و... اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =