ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت فاطمه(س) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش در سیستان و بلوچستان با برپایی ویژه‌برنامه‌هایی روز مادر و میلاد حضرت فاطمه(س) را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان برگزار شد.

برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی که همواره سرلوحه‌ی کانون برای برگزاری ویژه برنامه‌ها بوده، در این روز نیز مورد نظر مربیان بود و روزی سرشار از فعالیت‌های پویای کانون برای کودکان و نوجوانان رقم زد.

«معرفی وقایع و ایام» و «معرفی شخصیت» در قالب فعالیت‌هایی چون نمایش عروسکی و قصه‌گویی دریچه‌ای بود به شناخت این شخصیت بزرگوار.

کاردستی، معرفی کتاب، شعرخوانی، برگزاری مسابقه برای اعضا و پدر و مادرها و پخش فیلم دیگر فعالیت‌هایی بود که در روز مادر اجرا شد.

در نیکشهر و در مراسم محوری این شهرستان از مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری، به عنوان کارمند برتر تقدیر شد و در میرجاوه نیز مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکارای آموزش و پرورش و چند اداره‌ی دیگر با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی روز شادی را برای کودکان رقم زدند.

در مرکز بَزمان هم، گروه سرود اعضای کانون در مراسن محوری شهرستان هنرنمایی کرد و در ادامه از مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری، به سبب فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =