استقبال پرشور کودکان و نوجوانان از برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در آذربایجان شرقی

با آغاز برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کودکان و نوجوانان شهرهای هادیشهر، آذرشهر، بناب، هشترود، کلیبر، شبستر، ورزقان، مراغه، بستان‌آباد، اهر و تبریز با حضور در مراکز کانون در آیین‌های گرامیداشت این ایام مشارکت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با هدف معرفی وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی و آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

در همین راستا مراکز کانون در شهرهای هادیشهر، آذرشهر، بناب، هشترود، کلیبر، شبستر، ورزقان، مراغه، بستان‌آباد، اهر و تبریز با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان و جمعی از خانواده‌ها بودند. قصه‌های انقلاب، کارگاه‌های هنری، قرائت شعر و داستان، مسابقه، معرفی کتاب، نمایش خلاق و سرود از جمله برنامه‌های اجرای شده در این مراکز به همین مناسبت بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه شد.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با فضا سازی ویژه در داخل این مراکز فرهنگی و هنری و نیز نصب بنر و پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و معرفی برنامه‌های پیش بینی شده به استقبال چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی رفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =