جشن شکوه آزادی در مراکز مجتمع و ۱، ۲، ۳ و کتابخانه‌های سیار کانون زنجان

همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب، مراکز مجتمع و ۱، ۲، ۳ و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کانون زنجان اقدام به برگزاری جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، دهه فجر فرصت مغتنمی است برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، بر همین اساس در عرصه کودک و نوجوان نیز خدمات ارزشمندی در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای این قشر انجام شده و روزبه‌روز بر این کارآیی و موفقیت افزوده می‌شود.

مشارکت مراکز ۱، ۲، ۳ و کتابخانه‌های سیار شهری ۱ و ۲ زنجان در برگزاری جشن انقلاب

در همین راستا در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری جشن پیروزی انقلاب در سالن اجتماعات مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان که باحضور۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه به همراه معلمان این مدرسه و با جذابیت و شور و نشاط هر چه تمام اجرا شد.

میزبانی و مجری گری توسط یکی از اعضای ارشد مرکز شماره، پخش کلیپ موسیقی وکنترل روند اجرایی برنامه توسط مربی سیار روستایی زنجان‌رود، قصه گویی و ساخت کلیپ توسط مربی فرهنگی مرکز شماره دو، اجرای مسابقه و اهدای هدایای فرهنگی توسط مرکز شماره سه، اجرای نمایش عروسکی توسط مربی کتابخانه سیار روستایی، اجرای مسابقه شاد توسط مربی کتابخانه سیار شهری شماره ۲، اجرای کارگاه اوریگامی ساخت گلدان توسط مربی کتابخانه سیار شهری شماره ۱ از مهمترین برنامه‌های این جشن بود.

برگزاری جشن انقلاب در مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون زنجان

این جشن که به مدت دو ساعت و با اجرای برنامه‌های مختلف پخش فیلم، آهنگ‌های انقلابی و اجرای موسیقی و سرود خوانی توسط گروه‌های موسیقی مرکز مجتمع در سالن سینمای کانون استان برگزار شد.

این برنامه با حضور بیش از ۱۲۰ کودک و نوجوان برگزار شد که قصه گویی و اجرای سرود و اجرای نمایش شاد از اهم برنامه‌های این جشن بود.

 در آخر به نفرات برگزیده و اعضای منتخب با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =