کد خبر: 312546
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
بازدید 210
مسابقه کتاب‌نوش با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید

مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب‌نوش» که فراخوان آن از سوی کانون پرورش فکری استان اردبیل در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشرشده بود، با معرفی برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش رابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، مسابقه «کتاب‌نوش» بین گروه‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال (نونهال و نونگاه) و ۱۳ تا ۱۷ سال (نوجوان) در راستای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار شد و شرکت‌کنندگان کتاب موردعلاقه‌شان را در قالب فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای و با صدای خود معرفی کردند.

بر اساس این خبر، ۶۵ اثر از مراکز مختلف کانون استان به دبیرخانه رسید که هیات داوران شامل: سیدجلیل صفوی هیر و فتانه احمدی هادی از کارشناسان فرهنگی و هم‌چنین یحیی یوسفی اصل از مربیان امور فرهنگی، آثار را مورد بررسی قرار داده و در پایان ۱۰ نفر را به عنوان منتخب معرفی کردند.

در این میان، آیسین قربانزاد از مرکز شماره دو کانون اردبیل، ملیسا حمزه‌زاده و نگین شیردل از مرکز شماره چهار کانون اردبیل، نیما اصلان نسب و طاها ایران‌زاده از مرکز شماره پنج کانون اردبیل، کوثر سعادت از مرکز اصلاندوز و آنیل لطفی از مرکز انگوت، نفرات برگزیده از مراکز کانون استان اردبیل بودند.

هم‌چنین سیده‌آیلا متولی، امیرحسین علی‌آبادی و الین لطفی از جمله شرکت‌کنندگان غیرکانونی بودند که منتخب این مسابقه شدند.

شایان‌ذکر است، این مسابقه هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون استان با همکاری استانداری اردبیل به اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =